Nationella prov (engelska)

Hade läsförståelse och hörförståelse idag. Läsförståelsen gick jättebra (även om jag säkert kommer att få jättemånga fel bara för att jag säger att det gick bra) och jag var klar efter mindre än halva tiden. Måttligt roligt att bara sitta där, även om jag hade med mig en bok att läsa.

Hörförståelsen gick inte alls lika bra. Den första delen var enkel. Det var 12 olika dialoger som man skulle para ihop med rätt sak de pratade om. Sen... gick det sämre och särme, haha. Fast vissa uppgifter flöt på bra och sen vissa satt jag bara helt "...va?". Fyllde i på allt, men jag vet att jag minst har ett fe jag l (som jag vet om) och sen finns det massa fler fel, antar jag.

Om jag får färre än 10 fel så blir jag inte bara nöjd - utan jävligt nöjd. För har man mellan 81-91 så har man MVG liks. Och eftersom jag faktiskt inte speedade igenom läsförståelsen så tycker jag att jag ändå borde få nästan alla rätt, riiight? Inga dumma slarvfel alltså (som sist vi gjorde läsförståelse då jag uppenbarligen var helt full).

Längtar nästan till uppsatsskrivandet! ^-^ ...tror dock inte att jag får skriva någon Gakuhai. Oh crap, liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback