Header genom tiderna - del 2

Hade tänkt att posta i tre inlägg från början (ett inlägg/bloggadress), men det kändes lite onödigt med tanke på hur många headers jag hann ha under gorlabs tid...

 

Bytte blogg i augusti 2009 och hej där, Gackt, välkommen som den nya ständiga besökaren i varenda header från och med nu!

 

Svartgrå, tråkig, ganska lame, men jag gillar bilden på HYDE och Gackt-bilden kommer alltid att vara en av mina favoritbilder på honom.

(jpg-kvalité)

Bytte blogg ytterligare en gång i slutet av augusti.

Fortfarande Gackt (inklusive hans skrev, hrmm).

Likheterna mellan denna headern och den tidigare är... många. Bland annat elefanten och layouten.

 

Det jag gillar mest med den här headern är texten ("GAKKUN" alltså), bakgrunden (himmel, fast det syns inte riktigt) och rymdskeppet. Vad jag gillar minst är bilden på Tegomass eftersom kvalitéen på den blev urdålig.

Sedan blev allt väldigt grönt. Den var väl... något nytt, men bloggdesignen blev jobbig att titta på i längden (GRÖNT SÄGER JAG JU, GRÖNT). Anledningen till varför jag gjorde den här headern var för att jag insett att mina två tidigare headers såg i princip likadana ut (bara olika bilder) och därför ville jag testa något nytt.

 

Fast jag tycker om den här ändå. Trots att vissa gröna cirklar blev störda (okej, ni kanske inte bryr er hurvida de är exakt perfekta eller inte - men jag gör det) och att jag tillbringade en hel jävla dag med den här på grund av en missberäkning (gjorde den för tunn och var tvungen att göra om allt i paint och klistra in bilderna bit för bit för att photoshop hatade mig).

(jpg-kvalité)

Sen försvann Stanfour, Kagrra, HYDE och Arashi.

 

Mildare att titta på. Jag gillade färgerna och mycket med den här headern, dessutom smälte det bra ihop med resten av bloggens färger.

h

Nuvarande.

HYDE är tillbaka! Med sig har han Brian Krause som... kommit från ingenstans... och You!

 

Min favorit so far, tror jag. Trots det rosa som imo drar ner den lite. Problemet är att jag inte vet vilken färg det skulle bli ifall jag nu skulle göra om det. Jag har ju redan haft så många olika färger på min blogg.

(jpq-kvalité, men hallå, hur svårt kan det vara att kolla på den i stort format?)

 

Jajajaja, off to bed~~ Om det står något jättekonstigt i det här inlägget så skyller jag det på b_sim @ livejournal. Människan skriver för mycket Gakuhai som jag känner att jag MÅSTE läsa när jag egentligen borde sova och det ger mig slutligen dumma idéer som gör att jag skriver sådana här blogginlägg.

 

Eh... jag kom just på att jag har nationella prov i engelska i princip hela förmiddagen imorgon. Oh fuck fuck fuck fuck fuck. Jag måste få MVG. Eller ja, helst. Jag vill ha kvar mitt MVG i engelska i slutbetyg. Får väl flirta lite med våran 57-årige militär till lärare om det går dåligt... eh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback