Hare Krishna

Bra start på veckan - försovning. Hade tänkt kliva upp kvart i sju, blev väckt av mamma några minuter över sju. AHHH. AHHHHH. AHHHHHH. Ja, ni fattar.

Då hade jag ändå ställt fyra alarm (det här med snooze har aldrig riktigt fungerat på mig eftersom jag på automatik stänger av alarmet helt istället för att klicka på "snooze")! Sex, kvart över sex, halv sju och kvart i sju. Kanske lite för många, hmm!

Jag är färdig nu. Eller alltså, jag måste torka mitt hår (annars torkar det seriöst aldrig) och hitta mina saker... men annars är jag klar (därav anledningen till att jag sitter här)!

Vad hände med tiderna då jag jämt gick och la mig tio? Jag går aldrig och lägger mig tio nu för tiden. Wääh.

Peter Jöback - Hollow blir bättre ju fler gånger man lyssnar på den.

Jajajajaaa.

Kommentarer
Postat av: Liza

SV: Jag har typ glömt bort... xP

2010-03-01 @ 12:25:29
URL: http://liiitza.blogg.se/
Postat av: Liza

SV: Nuriko är också min favorit! Och Tasuki! Hahaha han knäcker.

2010-03-01 @ 12:29:10
URL: http://liiitza.blogg.se/
Postat av: Gacchan

Åh fyfan. PETER JÖBACK SÖÖÖÖÖÖG

2010-03-01 @ 16:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback