Dagens citat

Boström: Det är vår, pojkar! Och ni vet nu vad det betyder - av med jackorna!
Emil: Det är minus arton ute...

Om Boström säger att det är vår så är det vår och då spelar det ingen roll hur kallt det är.

Jag: Hej Robin!
Robin: Hej Isabelle!
Jag: Hej Robin!
Robin: Hej Isabelle!
Jag: Hej Robin!
Robin: Hej Isabelle!
Jag: Hej Robin!
Robin: Hej Isabelle!
Jag: Hej Robin!
Robin: Hej Isabelle!
Jag: Hej Robin!
Robin: Hej Isabelle!
-en stund senare-
Jag: SLUTA!
Robin: Du började!
Jag: Men du fortsatte!
Robin: Hej Isabelle!
Jag: Hej Robin!
-ytterligare en stund senare-
Jag: MEN JAG KAN INTE KONCENTRERA MIG ;___; (hallå, jag såg på Förhäxad!)
Robin: *asgarva*

Han gömde min dator dessutom. I min hylla.

Robin: *klämma mellan min nacke/axel* !!
Jag: SLUTA! DU MISSAR!
Robin: Jag missar inte alls! :c
Jag: Jo! Vad letar du efter?

Han letade efter en nerv som det gör jätteont om man klämmer på. Jag tror att han hittade den... för jag började skratta hysteriskt.

Kommentarer
Postat av: Gacchan

Haha BIG FAGEDESK



Fagedesk, ja!

2010-03-15 @ 16:03:40
Postat av: Liza

Hahaha citatet längst upp! xD Häärligt!

2010-03-16 @ 13:31:40
URL: http://liiitza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback