Woopwoop

Jag har tillbringat idag och igår med att jobba. För er som inte visste så sommarjobbar jag två veckor (den här och nästa) på ett äldreboende i Vännäsby! Dock är avdelningen jag jobbar på sjukhemsavdelning, så det är ganska dött. De är tio stycken, varav två stycken knappt kan lämna rummet. En tredje är helt klar och brukar enbart komma ut från sitt rum när han ska äta. Resten sköter han på sitt rum. Resten är en påse nötter, typ. En blind också.

Det händer alltså ingenting och jag gör ungefär ingenting på dagarna. Det är seriöst det tråkigaste jag gjort på länge. Dock så kom Jennifer idag och skulle jobba igen då hon varit sjuk (hon hade perioden innan mig på samma avdelning) så det var ju lite mer fest än tidigare. Vi bäddade sängarna tillsammans... öh... ja, spännande spännande. Terroriserade Camilla och Jessica på lunchen. De hade inte ens klivit upp!

Ptja... åtta arbetsdagar kvar till sex veckors semester! Wooh!

Fick dessutom veta att jag har kommit in på mitt gymnasieval! Hade 100 poäng mer än den som hade lägst. Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback