Willkommen

Välkommen tillbaka till Gakkun!

Hahaha, förlåt. Jag kunde inte låta bli. Det var antingen den här bilden eller bilden på mitt stipendium. Valet var inte så väldans svårt.

 

Jag har egentligen inte så mycket att skriva. Det enda som händer i mitt liv är att jag inte sover. Eller liksom, det är lördag idag och jag har varit vaken sen fem, uppe sen halv åtta. Jag brukar aldrig vara uppe såhär tidigt! Aldrig!

Nu när jag ändå är här kan jag väl ta och berätta att jag har levlat upp på MapleStory, vilket betyder att jag nu är på level 54! Det tog några månader, med tanke på att jag inte har spelat speciellt mycket den senaste tiden. Anledningen till att jag börjat spela igen är för att Maria pratade om det, haha ^^

 

Hmm, vad mer? Jag kan citera Robin kanske.

 

Robin: Ja, vi sticker till Vännäs!

Pappa: Jahaa?

Robin: Vi ska på romantisk middag ;)

 

Han och hans kompis alltså. Karlsson, heter han... i efternamn. Det är komiskt att både han och jag kallas Karlsson och sen skulle Robin ropa på mig när Karlsson var här... Fast Karlsson kallas ju Karlsson för att han heter det, men jag har ingen kopplning till Karlsson. Alls. Weirdos.


Kommentarer
Postat av: Dessisen

Haha asumness.

Jag vill också levlaaa :c Typ 70% ju :c

2010-06-12 @ 16:13:33
Postat av: Inkku

Söt du är på bilden c;

2010-06-22 @ 19:50:50
URL: http://ireth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback