Städa

Jag har lätt att bli rastlös och då måste jag göra något. Nu blev det att städa. Har städat min hylla så att allt är som jag vill ha det (förutom dörrskruvar) och har nu börjat med min hurts (mina lådor).

Gick nyss igenom min mapp med namnet "SKOLRELATERAT" och jag kastade allting förutom sex saker. Mitt lösenord till gymnasientagningen (även om jag kan det utantill), meddelande om "ändringar i Umeå kommuns gymnasieutbud unför ht 2010", tre SO-prov och en krönika. Proven i SO är Kalla kriget, hinduism och världskrigen. Det är seriöst de prov jag är mest stolt över. Har aldrig någonsin trott att jag skulle kunna få MVG på ett prov i religion eller historia, men jag har lyckats! Det känns bra.

Krönikan sparade jag bara så att jag kan skriva in den på datorn. Någon som är intresserad att läsa? Haha. Rubriken är "Denna ansiktsbok".

EDIT:
Hahaha, jag hittade nyss ett papper om Kalla kriget. På både fram och baksidan är det massa klotter, samt att det står 70 låttitlar med Gackt på baksidan. Ty jag spenderade mina SO-lektioner genom att försöka komma på så många Gackt-låtar som möjligt. Någorlunda många blev det ändå i slutändan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback