Photoos.

Jag och Camilla tog (på pappas order) tag i att fixa blommor till bordet på altanen. Vi gick loss på våra syrenbuskar. De slog ut (vi tog halft outslagna eftersom de skulle hålla i ett dygn) och jag upptäckte hur fina blommor det egentligen är! Dock kan man inte visa hur gott de luktar över internet, men... it smells delicious!

Jag blev lite uttråkad när vi ätit klart och väntade på att maten skulle sjunka ner:

 

Ifall ni vill ha bilder från midsommar som inte är på blommor hänvisar jag till min bilddagbok, även om det bara är ett fåtal bilder. Där kan ni även spana in min kickass vägg som är täckt av Gackt-bilder! It's so hawt.


Kommentarer
Postat av: D

Dey look funneh... And pink!

2010-06-26 @ 11:11:30
Postat av: Inkku

Fina bilder (:

2010-06-26 @ 20:06:25
URL: http://ireth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback