It's a DEAL.

Idag gjorde jag och pappa en awesome deal. Han sa att om jag dammsugade nedervåningen så skulle han måla taket i min blivande walk-in-closet (gå-i-garderob? o_O'). Det hade tagit mig över en timme att måla taket för jag är värdelös på att måla och dessutom perfektionist på det och det tog bara drygt tjugo minuter att dammsuga nedervåningen.

Så istället för att måla har jag spelat MapleStory typ... hela dagen. Med hela dagen menar jag hela dagen. MapleStory har en tendens att berätta varje heltimme man spelat. Vid tre timmar börjar de klaga på att man spelat för länge och borde ta en paus. Tänk er då... åtta timmar... Oops? Fast nu har vi paus. Med vi menar jag mig själv och D! Och säg grattis till D som äntligen levlat till 51!~~ Det tog några århundraden. Hehe.

Vad annars? Öh. Jag fixade "godfika" åt mig, bror och pappa idag. Det var otroligt ansträngande att gå hela vägen ut till garaget och rota i frysen. Ack och ve...!

Humdidum. Imorgon kommer Kurt hit och ska plantera blommor i våran rabatt. Vi får inte göra det själv, för det ska han göra. Det komiska är att vi knappt vattnar blommorna och tycker at det är jobbigt (även om det är fint) när han planterar något, för då måste vi vattna dem. Och ibland tycker folk om att säga att jag ska vattna... och det är alltid på kvällen och hey, det finns massor av myggor här! Snyft.

Märks det att jag bara babblar på?


Kommentarer
Postat av: Dessisen

SÄG GRATTIS, NÅGON!



Du använder helt plötsligt fet text oftare.



Jag vill försöka nå level 52 så gott som möjligt imorgon.

2010-06-13 @ 20:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback