Förtrollningen

Jag och mina kompisar Nina, Jessica och Amanda gick på stan allting började så bra men när ingen av dom andra ville gå mer lämnade dom mig kvar och gick. Jag stod ensam kvar och såg dom försvinna bort mot ovädret jag såg det plötsligt jag sprang ifatt dom och sa att dom skulle stanna men dom lyssnade inte utan bara sa stick! Gå och se på dina nallar eller nåt. Jag gick in på djur affären och köpte en liten hundvalp som jag döpte till Retzina. Jag och min nya vän köpte också mat jag köpte: Hundmat, hundleksaker en hundkorg, en stor glass och lite godis sen fick jag springa för att hinna med bussen i bussen satt redan Nina Jessica och Amanda men jag såg på Amandas ögon att något var på tok så när jag tittade in i hennes gröna ögon så stannad alla blickar upp men det var inte hon som gjort det var trollkaren Mexinoto.


Spänningen är olidlig... vad händer sen? Eh, vadå, förväntar ni er att en miniversion av mig (säg... tio år gammal) skulle kunna skriva normalt? Eh no.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback