Duktig, klappa.

Igår/inatt gjorde jag ett experiment som gick ut på att jag skulle kolla om jag sov längre om jag stannade uppe längre. Istället för att gå och lägga mig tio gick jag och lade mig efter tolv (och smsade till strax efter ett). Resultat: Jag vaknade tre minuter i fem.

Inte vidare lyckat där inte. Sen halvsov jag i ett flertal timmar och bestämde slutligen med D att jag skulle logga in på msn halv elva. När klockan var tio orkade jag inte ens röra på mig, så tiden ändrades till elva. När jag väl klev upp (tjugo över tio eller någe) berättade pappa att farmor och Kurt skulle komma klockan tolv och att jag skulle duscha, äta frukost och städa rummet innan dess. Znark. Men jag hann nästan! 11:09 var jag färdig.

Farmor och Kurt har en extremt söt (hyperaktiv och gammal) hund som sprang in i mitt rum, blev klappad, sprang ut, kom tillbaka, blev klappad, stack, var borta ett tag, kom tillbaka, klapp, stack... Smutsade ner både golvet och mig gjorde hon också! Dumhunden (vid namn Luma, ifall någon undrar)

Hmm, ja, så lärde jag farmor hur man byter bakgrundsbild. Hon har två datorer och kan ändå inte byta bakgrundsbild på datorn? Hallå? Hur svårt kan det vara? Till och med pappa kan sånt (fast okej, han är ganska bra på datorer... bättre än mig!).

Kommentarer
Postat av: Dessisen

JAG ÄR SÅ SEG.



Jag klev upp nio igen XD Och såg GOmorron!

2010-06-14 @ 21:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback