Day 02 - Your favorite movie

Jag har lite problem med att välja en favoritfilm, eftersom jag egentligen har två. Jag antar att ingen kommer att slå mig, så jag skriver om båda.

Moon Child har kommit att bli en av mina favoritfilmer och det beror inte bara på att Gackt är förbannad snygg. Det är många som klagat på Gackts skådespeleri i den här filmen, men jämfört med Hyde så är han ett skådespelande geni.

 

Den handlar alltså om vampyren Kei som träffar en ung pojke (Sho) och sedan lever de tillsammans, woho! Så händer det massa spännande saker, exempelvis som att Kei drömmer mardröm och egentligen ser ut att ligga och stöna... Förlåt, jag var bara tvungen att ha med det!

 

En annan av mina favoritfilmer är A Cinderella Story. Ärligt talat vet jag inte varför. Konceptet förekommer ofta i många filmer och den är ytterst förutsägbar. Trots det är den lättsam och har många roliga stunder (imo).

 


Kommentarer
Postat av: D

MOON CHILD IS THE SHIT!



A CIDNERELLA STORY IS THE PEE!



Nä, ärligt. Jag har inget stort emot Cinderella Story!

2010-06-24 @ 11:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback