Quote

Jag och pappa sitter i soffan och ser på Smallville (nåja, jag ser på Smallville och han på Smartville...):
Pappa: *skicka ett sms till mig där det står: "Vad ska du göra idag?"*
Jag: *läsa sms och svara högt* Inte mycket. Durå?
Pappa: Vet inte. *skicka ett nytt sms: "Hur många sms har du skickat?"

Han har gratis sms. Jag är lat.

I och med att han har gratis sms får jag sms i stil med: "Kan du ställa in fyra öl från klädkammaren" (jag var i Åsele... med honom) och "Hemma till middagen? Klar om ca 15 min." (jag var hemma). Dvs - han skickar allt han skickar till andra till mig! Underbart random.

Kommentarer
Postat av: D

Hahaha, faen va go han e asså.

2010-07-24 @ 11:32:49
Postat av: Inkku

Söt pappa c:

2010-07-24 @ 18:35:16
URL: http://ireth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback