Finally!

Idag jobbade jag min sista dag. 2 och en halv timme. Kändes inte så jättekul att stiga upp efter fem timmars sömn (blev lite sent igår och vaknade 05:21...), men det var ändå ganska skönt. Det är ganska trevligt att cykla, liksom.

Supersnälla Silversara (okej då, Sara) har dessutom skickat in mitt papper där det står hur mycket jag jobbat, så jag borde få pengarna innan augusti! Jennifers skickades in förra veckan och hon skulle få 15:e, så kanske... 22:a? Hoppas! Jag är i behov av lite papper och... det känns en aning bortskämt att säga det här, men jag har spanat in en mobil jag skulle vilja ha (även om den jag har inte ens är ett år gammal än!). Huawei U8100 Ivy...

Ehem.
Pappas fel. Han har gett mig dåliga gener (köpargener och stora händer, as) och det var han som visade mig den!

Stora händer. Jag har gigantiska händer. På stället där jag jobbade fanns det handskar i storlek S, M och L. Jag hade inga problem att ha en modells L. Dock fanns det två andra modeller L (fanns bara i L och bara i vissa rum) och jag fick inte in handen i något par. Jag gav upp halvvägs idag när jag testade och sen när jag kom tillbaka så tänkte jag nä, nu tänker jag testa. Jag gjorde två stora hål i handsken och då hade jag ändå inte fått på mig den... Bighand.

Humdidum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback