Day 29 - Hopes, dreams and plans for the next 365 days

Hopp. Jag hoppas att det kommer att bli bra på Midgård. Att jag kommer att trivas och hitta folk som inte är lika förskräckligt irriterande som på Vännäsby skola. Jag hoppas att jag inte kommer att vara den absolut sämsta i min klass på att rita och jag hoppas att jag inte kommer att virra bort mig första skoldagen. Jag hoppas att jag kommer att lyckas med de mål jag satt upp och att jag kommer att leva lyckligt (skrev levla först, jävla MapleStory), leva bra.

Drömmar. Jag har inga drömmar, haha, inga specifika drömmar som jag kan rabbla upp bara på direkten. Eller jo, men inga drömmar jag tänker yttra. Det är hemliga drömmar, mina drömmar, och samma sak gäller med mina planer. Jag har många planer och det är inte säkert att ens en enda av dem går av stapeln och en del, de flesta, av dem är privata. Något som bara jag och jag behöver veta. Kanske jag också. Sådant som det inte finns något skäl att öppna upp och visa för alla som vill se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback