Day 25 - Your day, in great detail

Först vaknade jag vid sju... men självklart vägrade jag att stiga upp då! Oväntat, m'yes. Sen... ringde mitt alarm halv tio. Jag blev livrädd, men lyckades stänga av det ändå. Några minuter senare ringde ett till larm, vilket fick mig att bli väldigt förvirrad. Slutligen lyckades jag ändå förstå att det måste vara min gamla mobil som ringde (även om den var avstängd och utan SIM-kort) och stapplade till andra sidan av rummet. Sen tog jag ut batteriet, haha. Försök skrämmas nu, sucker!

Så återvände jag till sängen och klev sedan upp 9:53 (då jag kom på att jag skulle se Smallville), gick ner, visade saker för pappa på min mobil (ahahaha m'yes... det roliga är att han bryr sig) och fixade sedan frukost. Gick och satte mig i soffan, såg på Smallville och smsade. Halvvägs genom programmet kom mamma och sa åt mig att jag skulle gå upp, eftersom pappa skulle slipa väggarna i trappen och då skulle jag inte få komma mig upp förrän han var färdig. Så jag traskade upp till mitt rum med stängda fönster och stängd dörr där jag satt i min ensamhet medan pappa slipade.

Efter någon timme blev han dock färdig och då gick jag ut och fick slipdamm på fötterna. Konstaterade att pappas hår bytt färg av allt slipdamm och återvände till mitt rum. Blev sedan nerjagad när mamma kom upp och skulle dammsuga och torka golven. Käkade parisare och visade coola saker på min mobil för pappa. Okej, sanningen är den att vi försökte lista ut hur man kan ha en låt som ringsignal och inte de standardsignaler som finns. Vi lyckades dock inte då, däremot hittade pappa hur man ger folk personliga ringsignaler.

När jag läst VK och ätit klart så gick jag upp och satte mig vid datorn. Hade tidigare börjat spela MapleStory så jag fortsatte med min nya karaktär. En Aran vid namn Seraphiny som nu är på level 13. Högre än så lär hon inte bli idag! Kanske senare om jag orkar. Spelade tidigare idag på min main och gick upp drygt 10%. Ska spela mer på henne sen när min Aran slutat mensa (jk, väntar på att en isbit i hennes inventory ska smälta)!

Hmm... så har jag lekt lite med min mobil (nej, jag har inget liv) och... rollspelat.

Kommentarer
Postat av: D

Låter finfint dude.

2010-07-16 @ 14:38:38
Postat av: chiaki

sv. jag bytte för att nån höll på och ringde mej hela tiden, med privat nummer... men det har ändå fortsatt fast ja bytte nummer >< jag tror att det är nåt fel för ingen skulle ringa så ofta utan att säga nånting.. XD

2010-07-16 @ 15:58:51
URL: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback