Buss

I bussen hem fick jag lov att se på Ever (eftersom jag försökte komma på sätt att kunna andas lättare, och det gick lättare när jag var distraherad av saker så som att se på videor och äta... eh) och det här är tankar som dök upp:

1. Var är Chirolyn och Junji? D= Vilka är randomsen?! F5

2. Gackt, funderat på att byta koregraf? Inte?

3. Ingen som kan lägga upp en video där de förklarar hur man gör för att göra Gackts handskakande (ni som sett Ever förstår... ni andra... nej, ni har inte missat något).

4. Ingen kan hindra dig från att... gå på Gackt-konsert.

Kommentarer
Postat av: D

"4. Ingen kan hindra dig från att... gå på Gackt-konsert."



Men pengar, ett flygplan, ett gigantiskt hav och ett avlångt Sverige kan. Nu pratar jag självklart om London.

2010-07-27 @ 21:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback