Blö.

Förlåt för att det enda jag lägger upp är 30 challanges-inläggen, men det händer liksom inget i mitt liv. Eller okej, jag jobbar 8-15 varje dag. Sen åker jag förbi hos Camilla, hänger där ett tag och sen drar jag hem. Väl hemma äter jag middag... och sen sätter jag mig vid datorn, läser manga eller gör något... liknande.

Dessutom är jag alldeles för trött för att orka skriva något vettigt.

På mitt jobb händer det inte heller så mycket. Igår ville de att jag skulle ge en tant medicin. Liksom... jag är femton år och jag hade jobbat i tre dagar... och jag får ge medicin? Veronica blev ganska upprörd när hon fick höra det av Camilla. Mamma blev fyi också upprörd.

Seriöst, klockan är tjugo över sju och jag gäspar redan så att jag gråter. Haha.

Bääär mig.

Kommentarer
Postat av: D

Klap klap!

2010-07-01 @ 20:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback