Morgon

Det enklaste sättet för mig att stiga upp i tid är att bestämma mig för att duscha på morgonen. Då måste jag ju stiga upp, right? Dock har jag gjort det här så många gånger att jag vet att jag kan stiga upp tio över sju (eller något) och ändå hinna duscha, även om jag helst kliver upp före sju.

Om det var speciellt smart att läsa ut två böcker innan jag somnade? Njet, kanske inte.

Btw, om jag ska komma ihåg en massa saker... då gör jag långa listor i mitt huvud. Då glömmer jag inte bort något 8D GENIALISKT. Det fungerar till och med att börja med listorna kvällen innan, weiii. Problemet är att det enda jag klarar av att tänka på atm är "FIXA NYCKELRINGSHELVETET", men det är ju en annan sak.

...nyckelringen var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback