Lawl

Det förra inlägget jag skrev var ganska... misslyckat. Min grammatik är sämst, men nu var det inte det jag skulle skriva om.

Igår fick vi skriva insändare på svenskan och det var ganska nice. Ska ta och renskriva min lite och lämna in i hopp om att Marianne ska tycka om mig. Sen idag läste vi upp dem. Anna och Jerry klagade på att jag använde "konstiga" ord, dvs "kulturarv", men det är inte mitt fel att Marianne sade att jag skulle skriva så, liksom.

Jerrys handlade om prostituation (han var för det i insändaren, men jag tror inte att han är det annars... eller?), Annas om busstider, Nils om vägverket som pumpar folk på pengar utan att ge oss bättre vägar (eller vad det nu var) och Leos handlade om att ge lärarna bättre utbildning.

Ptjaa, och sen visade det sig att engelskan inte är förrän till på måndag, så jag har hela helgen på mig att lära mig texterna och se till så att alla sjuttiosex glosor sitter.

Uhh... och så hade vi rugby! Jag var en aning halt med tanke på att jag har skavsår (fast det löste jag med hjälp av plåster och tejp som jag fick av Amanda - bedankt) och typ... ont i låret. Det är okej om jag gått omkring en stund, men om jag sätter mig ner eller får för mig för att gå upp eller ner för en trapp så kan jag hälsa hem.

Rugbyn var i alla fall ganska nice. Uppvärmningen var ganska konstig, men det var inte lika perverst som det de andra niorna fått göra. Sen körde vi rugbyfotboll. Det var mycket roligare än rugby, för man vet aldrig hur bollen ska flyga. Anna skulle vid ett tillfälle sparka på bollen, så då tog hon sats... och precis när hon sparkade kom Jesper ivägen och fick hennes ben i skrevet. Han var ganska död sen, höhö.

Aaaa... Jag fick typ beröm på engelskan! Tror jag...


Imorgon ska vi agera flytthjälp åt Camilla (Robin, jag, pappa, Patrik och... Camilla... lol) och det verkar luta åt att jag inte ens ska följa med, i och med att det är väldigt mycket att gå i trappor och mitt lår inte pallar det atm. Beror på hur det är imorgon.

Kommentarer
Postat av: D

Om ditt ben är dött imorgon blir jag glad men ändå inte.

VA SKA JA GÖRA UTAN DEI, LIKSÅM?!

DU E MITT LIV blabla.

2010-01-15 @ 23:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback