Kasta bort.

Jag håller på att rensa igenom mitt rum. Jag har rensat bort gamla bilder, brev från Isabella, Jennifer och Olivia. Födelsedagsinbjudningar från My, en dagbok, mappar... så mycket med så mycket minnen. Så mycket saker som betytt så mycket för mig.

Det känns lite som att jag kastar bort en del av mig själv, men det är som att den del som blir kvar behöver det här. Jag borde sluta blicka bakåt och se framåt istället. Jag har hela livet på mig, men det enda jag gör är att grubbla över saker från det förflutna.

Det känns bra. Jag blir starkare av det här.

När jag rensade bland vykort och brev... så sparade jag bara enbart brev/vykort som fick mig att le. Sådana som gjorde mig glad.

Kommentarer
Postat av: Liza

SV: Ja tyvärr så tror jag det! Varje gång jag säger till folk att jag tycker att Snape är jätte söt så kollar dom snett på mig! XD

2010-01-07 @ 04:14:48
URL: http://liiitza.blogg.se/
Postat av: D

(Y) C:

2010-01-07 @ 12:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback