Inaktivitet

Jag är ganska inaktiv nu. Inte ens ett inlägg om dagen. Jag skulle nu kunna förklara mig och hitta på en massa anledningar till detta, men ärligt talat... så har jag inga direkta anledningar.

Det är bara det att alla mina dagar går till ungefär såhär:

6:45-7:15 (beroende på när jag orkar stiga upp): Stiger upp.
7:50: Går ut till bussen
8:00-8:05: Når skolan.
8:15: Börjar första lektionen.
15:00-15:10 (tidigare på måndagar): Slutar.
15:25 (tidigare på måndagar): Hemma
15:30 och vidare (tidigare på måndagar): Pluggar/sitter vid datorn/ser på tv/läser/fiskar
22:30: Går och lägger mig

På repeat. Ingen säger något roligt, förutom möjligtvis min familj och de sakerna glömmer jag ändå bort. Ändå bara saker som är roliga i det sammanhanget och som inte går att förstå om man inte var där.

I alla fall, vill ni veta vad jag gjorde igår? Jo, jag stirrade på ugnen och var ute fyra-fem gånger. Ty en propp i proppskåpet ute gick sönder och det fattade inte vi och pappa var afk och blöö.


Förvänta er ingen förbättring. Orka, liksom.

Kommentarer
Postat av: Hana-chan

Hjälp vad tidigt du börjar skolan :O Jag börjar 8:50/9:50..FÖRUTOM dom dagar då jag har sovmorgon å börjar 10.30 å 11.30 xD Btw, är det Gackt på alla bilder i din header?

2010-02-07 @ 22:07:59
URL: http://hanna001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback