Gymnasievalet

Jag har typ panik. Jag har fått koden idag också, så nu kan jag välja vad jag ska gå. NU, fatta. Iofs är det en omvalsperiod i... när det nu var.

Ochochoch JAG VET INTE VAD JAG SKA VÄLJA LÄNGRE. Jag vet inte om UiG känns rätt. Känns det rätt?

Så här ser det ut atm:

1 FR0473 Umeå
2480
FR SP Internationell inriktning, Umeå internationella gymnasium
2 ES-BD Umeå
2480
Estetiska programmet, Bild och form, Midgårdsskolan
3 IB Umeå
2480
International Baccalaureate, Östra gymnasiet
4 SP Umeå
2480
Samhällsvetenskapsprogrammet, Östra gymnasiet

;___;
Om jag läser på Östra kan jag välja "estetisk verksamhet, bild" ochochoch det vore ju nice, även om det bara är 50p. Eller så går jag på Midgård... ELLER... ;___;

HJÄLP MIG. VAD VILL JAG GÅ!?!??!

Kommentarer
Postat av: D

Jag skulle välja UiG eller Östra. Midgård känns som.. nja. Jag har varit på Midgård så... ja.

2010-01-12 @ 16:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback