Gackt

Istället för att gå och lägga mig återvänder jag till Ares-världen där den ack så gudomliga GACKT härskar.

Ptja, det är väl det som händer... typ.

Fragrance är sjukt bra också, mm.

Åhh.

Apropå Gackt så känner jag mig utstirrad. Jag har två tavlor på varsin sida om datorn (eftersom jag inte orkat hittat något ställe där de kan stå) med bilder på Gackt. Sen har jag en bild på väggen bakom datorn. Alla bilder tittar på mig. Paranoia?

Blaah. Hoppas att Camillas ben inte gått av helt. Seriöst, så sjukt läskigt. Liksom:
Camilla står på knä på köksbordet (i hennes nya lägenhet) och har tagit ner en lampa för att byta glödlampa med en annan lampa. Just när jag släcker lampan vars glödlampa vi ska stjäla kraschar bordet. Det går i tre delar. Limningen är för dålig och släpper. Camilla och lampan kraschlandar, milt sagt, på golvet/det trasiga bordet. Lampan går i tusen bitar (nåja, hundra) medan Camilla får en rejäl smäll mot smalbenen.

Ingen fattade någonting och i och med mörket såg vi ingenting.

I alla fall så var Camilla en skadad krigare efter det. Det tog henne säket tio minuter att ta sig upp från golvet (till en början kunde hon knappt röra tårna) och hennes ben har bytt färg från hudfärg till blå. Dessutom är det svullet.

Ptja... det lär ju se värre ut imorgon (idag) dessutom. Aj, säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: D

Kom du på NU att Fragrance är sjukt bra?! =(

2010-01-17 @ 18:13:13
Postat av: Desirée

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

2010-01-17 @ 20:16:30
Postat av: Mimmi

fin blogg =) Gackt är bäst, så rätt, så rätt! Och fragrance med :3

2010-01-18 @ 12:46:58
URL: http://nvte08.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback