deviantART

Loggade in på dA nyss och upptäckte att jag hade två meddelanden, yay. Det ena var ett svar på en kommentar jag skrivit och det andra var... att en hade favoriserat min bild.

Det hade jag inte förväntat mig, snarare en massa kritik xD

Funderar på att rita nu, men jag orkar inte fortsätta på bilden jag började på igår (för sist jag kollade så såg den ganska misslyckad ut), och jag vet inte vad jag annars ska rita.

...jupp, misslyckad. Men det är okej. Övning ger färdighet, liksom.

EDIT:
Om ni har/vet någon bild, som är någorlunda lätt att rita, tipsa gärna mig c: Gärna på Gackt, lol. Eller på någon annan som är snygg.

NEED TIPS!

Kommentarer
Postat av: D

Ja kan leta när jag orkar. Typ snart!

2010-01-11 @ 16:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback