Det här tyckte jag var roligt.

Taget från 'Grynets bok':

Namn: Isabelle *******
Ögonfärg: grönblå, grå
Hårfärg: gyllenbrunt
Favoritmaträtt:
Bor i: Sverige, vännäs, brån
Land som min släkt kommer ifrån: Sverige
Stjärntecken: Skorpion
Sportidol: Marta, umeå ik
Coolaste frukten:
Favoritdjur: Katt, rätta, hund, häst och fisk
Bästa färg: svart, vit, röd, gul, grön, blå och orange
Bästa godis: Allt förutom sura lakritsar
Idoler: Glenn Borgkvist, Ior mm
Jag hatar: djurplåger, misshandel
När jag blir större vill jag bli: något med djur helst
Min bästa pryl: alla böcker
Jag skrattar åt: skämt och mycket annat.
Jag är kär i: ingen just nu
Favoritsport: springning, hästhoppning
Jag drömmer om: att ha ett eget djur
Bästa bok: Molly moon mm
Mitt bästa ordspråk: Sköt dej själv och skit i andra
Intressen: Böcker, rita och djur
Bästa film: många är bra
Bästa låt: många är bra
Då grät jag senast: vet inte
Det bästa jag varit med om: När jag träffade mina syskons djur
Bästa lukten: djur päls eller nya böcker.


LOL. Jag gick typ i... fyran, femman när jag fyllde i det där.

Särskrivning... och jag har aldrig haft grönblåa ögon? Inte gråa heller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback