~2009~ Part 1

Okej. Vi försöker igen.

Januari:
Mådde dåligt, läste yaoi, fangirlade Stormbreaker, läste Shadow Man och Dödens ansikte, fyllde i massa listor som jag spammade min blogg med, rollspelade väldigt mycket på rolla.se (som typ lades ner i januari också vilket resulterade att jag blev förbannad), tyckte tydligen inte om skolan, bråkade en masssa med Robin, spelade MapleStory.

Februari:
Läste Alex Rider och ännu mer yaoi, mådde fortfarande dåligt, såg Bolt, hade en tid hos skolsköterskan (min tredje på två månader, typ), älskade Stanfour, såg på kinesiska draman, blev av med en dator som inte var min, spelade mindre MapleStory.

Mars:
Gick på toa väldigt mycket vid ett tillfälle (6 gånger på en timme), spelade harpan, läste otroligt mycket Spangel, köpte säsong 1 av Angel, såg på Angel, tjafsade med Gacchan om Gackt eller Barrowman var bäst, fyllde i massor av listor och test, tyckte att Jay Manuel var snygg.

April:
Spelade MapleStory igen, återupptäckte GACKT, blev Gackt-fangirl, adopterade Laban, började rollspela om GxS, tittade på när Gacchan dog (läs här), var i Lycksele, fick veta att Andy Hallett dött (vila i frid <3).

Maj:
Uppfann Sakura, gillade HYDE, tyckte om kinesiska, ville ha Gackt i en bur, var utan myggnät, spelade Heroes III Complete, recenserade Twilight (i onödan .___. lämnade aldrig in recensionen), skapade Gackt och Stry i The Sims 3.

Juni:
Möblerade om, fick betyg för andra gången (som jag var typ jättenöjd med även om de typ sög), spelade MapleStory, begravde Charlie, var sur på pappa, smakade vin (T^T), hade fortfarande inget myggnät, dödade getingar, fick myggnät, fick besök från Lycksele.

Ganska... kort sammanfattat XD

Orkar inte skriva resten, utan avslutar det hela med en refräng till en låt. Gissa gärna vilken och med vilken artist~~

Sehn yo smaye foh me
Eben adough you cry fo me
Remember me and love me always
Love en smaye foh me
Hohd ohn to ohl dat we hahd
Remembering and love me again.

Kommentarer
Postat av: D

Jag dör ganska ofta.

DET ÄR DECEMBER LOVE ENGLISH BLHHHHHHHHHAHHHHHHAHHHHHAHHHHHHHH RRRRRRRRRRR

2010-01-02 @ 11:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback