Lista.

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: - Matte B, våran TV och ritplattor.
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet:  - Sitter inte vid något bord vid tillfället, men på det närmaste bordet finns följande: ljus på ljusfat, servetter, knäck, Rocky Road, mozartkulor, godis, öl, en box vin, glasunderlägg, ett glas rött vin, ett vattenglas och två eller tre mobiltelefoner.
Tre saker jag gör just nu: - sitter i soffan, avlider på grund av att det är så himla varmt under filten jag ligger under och gör det här.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: - Få se något av de band/artister jag beundrar live, besöka något land utanför Norden och skaffa familj. Kanske.
Tre saker jag kan:  - Spilla vatten på mig själv, spendera alldeles för många timmar i sängen och göra flera saker samtidigt (typ som att lyssna på mamma, sitta vid datorn och se på tv samtidigt)
Tre saker jag inte kan: - Göra kullerbyttor, räkna mäklare i Boportens reklam och bygga hus.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: GACKT, SHINee och Jang Geun Suk.
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Spela fiol, spela piano och flytande koreanska eller japanska.
Tre favoriträtter: - Mangokyckling med bandspaghetti, uppstekt potatis med i princip vad som helst till och varma mackor i järnet.

Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover? - Pyjamasbyxor och långärmad tröja.
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) - Vänster sida.
- Hur många kuddar har du i sängen? - En.
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? - Jag brukar komma ihåg det när jag vaknar, ifall jag drömt något, men sen glömmer jag bort det.
- Har du drömt “sann-drömmar” någon gång? Ja.

Mode-testet

Beskriv din stil med 3 ord.  - Den är simpel. 
Vad innebär mode för dig? -  Föga brydd. 
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? - Jag gillar Indiska och Lindex brukar ha en del intressanta randiga kläder. KappAhl har jag att tacka för alla mina byxor.
Shoppar du second hand? - Nope.
Vilken är din favoritdesigner? - Gackt? Hahaha. Nä, jag vet inte.
Vad är din favorit i höst? - Det rä vinter.
Hur mycket shoppar du för i månaden? - Mamma betalar mina kläder, haha, och jag köper inte kläder varje månad.
Dyraste plagget respektive billigaste?  - Skulle tippa på att dyraste kan vara mina byxor. Byxor är dyra.
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? - Nej, jag skulle tippa på att jag är tvungen att spendera mer pengar på kläder då än nu.
Brukar du tröstshoppa? - Nope.
Högklackat eller lågklackat? - Lågklackat, haha.
Vilken är din drömväska? - Mina svar från förra året gör att jag har lite svårt att skriva seriösa svar.
Vilket blir ditt nästa köp? - Hahaha.
Vilka är dina stilikoner?  - Inte Victoria Beckham iaf. 
Favoritplagg just nu? -  Vet inte riktigt. Har så mycket kläder som är awesome.
Favoritaccessoarer? - Jag har ett halsband som jag har använt väldigt mycket den senaste tiden, räknas det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback