Gott nytt år!

Jag vet att det är några timmar kvar, men jag vill ändå önska er ett gott nytt år!

2010 har varit ett otroligt bra år, i alla fall för mig. Jag har sluppit ifrån min gamla klass och har träffat massa nya trevliga människor. Jag har blivit ett offer för nya obsessions (Jang Geun Suk och SHINee exempelvis), lärt mig nya saker, gjort nyfunna kompisar lite mindre oskyldigare än tidigare, köpt riktiga byxor för första gången på många år (nej, jag räknar inte de jeans jag använt mindre än tio gånger och de militärbyxor jag använt mindre än fem), efter mycket om och men fått ett större rum, sommarjobbat på ett äldreboende i två veckor, lärt mig hittat i Umeå, ätit stripsmeny på Frasses, fikat på café efter skolan, drivit runt på stan och mycket mycket annat.

Purr. Och eftersom jag fyllde i en lista på bloggen för exakt ett år sedan, så tänkte jag att jag kan fylla i samma lista i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback