Dag 10 – Min första kärlek

Min första kärlek heter Anton och han var även min bästa vän från ettårsåldern till och med att vi började förskolan. Vi var så där härligt loveydovey som man är när man är liten. Vi pussades varje gång vi skulle skiljas åt och hade bestämt att vi skulle gifta oss när vi blev tillräckligt gamla för det.

Jag kommer inte ihåg när vi blev tillsammans, men vi var tillsammans i perioder fram till fyran då vi gjorde slut. Vi upptäckte ändå att vi umgicks mest de perioder vi hade "paus".

Vi umgås inte speciellt mycket nu, men vi hejar varje gång vi möts i korridorerna på skolan, haha. Jag saknar honom på något sätt, för när jag är med honom så är det alltid så roligt. Det som är synd är att han bytte skola och flyttade till Umeå. Vi började umgås mindre då, eftersom det är tre mil mellan Umeå och Brån. Nu... jag vet inte. Visst, vi går på samma skola, men vi bor fortfarande långt ifrån varandra. Aja.

Kommentarer
Postat av: chiaki

gulligt ^^ haha XD



sv. oj jag har inte ens sett arashi's hälsning, jag borde göra det! Men jag tror man märker ganska bra vilka grupper som varit tillsammans länge och så i dom där klippen! och det är klart det måste vara lite nervöst för juniors som inte står mycket framför kameran som "huvudroller" att komma på nåt att säga sådär bara

2010-12-07 @ 15:35:05
URL: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback