Uppdatering yay

Jag är alldeles för upptagen med att gå i skolan, åka buss och sova. Sova... ja, kanske inte. Sen sist jag bloggade jag har blivit en av BL1s 31 elever. Vi är extremt coola (eehhh?) och var den enda estetklassen som hamnade på topp tre när alla klasser tävlade idag. Media sög. Vi var alltid efter dem och de var alltid sjukt sega. Det vi fick 17 sekunder på fick de 40 på, liks.

Sen eh... ptja. Det som är ganska roligt är att det inte är så många som känner varandra, så det är inga större grupperingar än (några är det ju, men inte mycket). Vilket betyder att alla är som med alla. Det är lite småroligt.

Imorgon ska jag dessutom lyckas hitta till klassrum A2026. Vänta nu... VAR SA VI? Okej. Byggnad A, våning 2, rum 26. VAR LIGGER DET DÅ?????

Jag är lost, okej och idag åkte jag lokalbuss för första gången. SJÄLV.

Kommentarer
Postat av: D

AWWWWWWWWWW. DU HAR BLIVIT STOR FLICKAAAA :333



Lol, åkte du buss själv?! OOOOOOOMG

2010-08-24 @ 19:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback