PAKET PAKET PAKET

Idag fick jag post! Jag hade förväntat mig att få det i slutet av augusti, eller just innan skolstarten, men det damp ner i brevlådan idag! Det brukar vanligtvis ta drygt en månad för dem att skicka från Kina (i alla fall är det vad jag har upplevt), men nu tog det en vecka från skeppningsdatum! Sweet, I say. Och trots att kartongen var misshandlad var innehållet i perfekt skick. Det är just det jag älskar med YesAsia.

 

Lite zoomzoom på EVER:

Eftersom framsidan syns på första bilden så visar jag er baksidan istället.

Hawt.

 

Inuti.

Hatt!

 

Lite lustig bild, men okej, det är Gackt.

(lyrics till UNCONTROL till höger och osynlig lyrics till EVER till vänster)

 

En bild o_O Den följde med, helt random! Jag kan inte direkt påstå att jag klagar dock. Awesome.

 

Och ja, jag är käss på att blogga! Käss är förövrigt ett kewl ord. Ahaha. Hej, jag är uttråkad för D är borta, Maria är offline och alla andra är pärer. Jag vet inte. Min kamera är också käss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Han e så sexehhhh.

Ja, jag sitter vid datorn! :c

2010-08-04 @ 15:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback