CRAZY D

Jag tror att jag borde ha gått och lagt mig för ett bra tag sedan, men först:

GACKT har nyligen bloggat (jag fnittrade inte alls hysteriskt som en fangirl på hasch när jag läste det, inte då) och i inlägget länkade han videon CRAZY D som han filmat med sin iPhone. CRAZY D är alltså hans kameraman som han skulle jävlas med. Det verkar som om de gav honom någon stark mat eller liknande (för han blir helt "..." och försöker få tag i något att dricka, men som ni kan se på bilden så tar de hans glas).

 

Sen... skrattar GACKT. Och han skrattar... och skrattar... och sen började jag skratta för att han skrattade... Jag skrattade så att jag nästan grät, så jag såg den igen och skrattade lika mycket.

 

Lättroad, m'yes.

För övrigt tror jag att det inte finns någon som har ett mer underbart skratt än GACKT.

Glädjespridare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback