Brandsta City Släckers

Brandsta City Släckers - Kom och ta mig

Melodifestivalen 2002.

 

Jag blev lite nostalgisk när jag gick igenom kategorin 'Musik' på min blogg, och lyckades sedan på okänt sätt ta mig till den här videon. Brandsta City Släckers var mitt favoritband i inte bara ett år, utan flera. Jag kunde alla låtar på deras skiva Rök 'n' Roll och jag tror att jag kunde i princip alla på 15 minuter också.

 

Det roliga är att jag fortfarande tycker att de är bra och låttexterna är jag inte ens nära på att glömma. Fast ja, det var väl inte direkt så att jag lyssnade på skivorna en gång...

 

Ifall någon skulle komma över låten Upp till himmelen (möjligtvis Upp till himlen, med BSC) så vill jag gärna ha den! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback