Bah.

När ögonen tappat fokus för längsedan kanske det är dags att gå och lägga sig. Jag tittar, men jag ser inte. Otroligt lätt att göra jq då, mjodå.

Sen är min dator allmänt störd så jag funderar på att bränna den på bål. Och tro, snälla, inte att jag skriver det bara för att vara rolig. Jag är inte långt ifrån att men allvar. Jag är less på att min dator inte ens klarar av ett SPEL. Sedan fungerar inte heller msn som det ska och firefox har även det sina skavanker för tillfället.

Dessutom har jag en tendens att tänka på saker alldeles för mycket när jag är vaken för länge på nätterna och... jag vet inte. Jag vill inte vara tvungen att göra något åt det jag tänker på. Förneka och trycka undan det fungerar ju väldigt bra. I alla fall ger det sken av att fungera bra.

Buttert.
Ordet "tack" är för övrigt väldigt underskattat.

Jag vill börja skolan. Jag vill slippa spendera mina dagar på detta extremt värdelösa sätt. Jag vill göra något, lära mig saker, förändras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback