Äntligen...

...är ett gott bröd, men nu var det ändå inte det jag skulle skriva!

Nu är bloggdesignen klar, och med klar menar jag givetvis inte klar (för jag har alltid något litet att fixa även om jag tror att jag är klar) men i princip! Bloggen bör dessutom fungera normalt i alla webbläsare.

Imo så blev det en del saker som blev bättre än första gången jag gjorde bloggdesignen. Jag började med den första bloggdesignen för elva timmar sedan. Nu är jag klar. Under den tiden hann jag dessutom skriva tre blogginlägg som jag oops, raderade när jag var förbannad och hade bestämt att jag minsann ingen design alls skulle ha.

Nu har jag det ändå och jag är hyfsat nöjd. Den är långt ifrån vad jag brukar göra och det var intressant att göra något nytt. I vanliga fall brukar jag bara göra en header och sedan ändra färgerna på bloggen. Den här gången var det lite mer extremt.

Och headern: det finns en anledning till varför den för en gångs skull inte är täckt med bilder på GACKT, believe me. Jag har valt att ta de flesta bilder av mig själv (dvs bilder som jag själv tagit), eftersom det betyder att det är mina bilder. Trots det kunde jag inte låta bli att låta GACKT vara med både i kommentarsrutan och i en ikon på headern. De två pennorna stod ursprungligen för att rita, men man kan även skriva också. Båda två sakerna är viktiga i mitt liv, så ptja! Blommorna... eh... ja... Jag kanske byter ut blommorna...

Headern är version tio, eller något! En del versioner skiljer det jättemycket, medan andra skiljer det bara en bilds placering...

Jajaja! Ifall det är någon bugg eller dylikt som ni hittar - informera mig så att jag kan fixa det!

och tack till Maria som hjälpte mig med en hel del saker under processen~~

Kommentarer
Postat av: D

Lol, helt plötsligt känns din blogg så hiimla seriös :c

2010-08-04 @ 15:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback