嵐 - movin' on & Troublemaker

Jag blev kär i movin' on och Troublemaker fick mig att skratta (nåväl, kvävt skratt i alla fall, eftersom alla andra sover...)

Alltså... Matsu? Och Ohmiya i slutet, lawl. Aibas kläder?

 

Jag hade alltså tänkt att se det åttonde avsnittet av Hana Yori Dango, men det ville inte ladda (jag väntade faktiskt i tio sekunder... nåja, fem) så jag fastnade på youtube istället. Fast egentligen är jag på väg i säng. Det har jag varit sen klockan elva, woops. Poängen är att jag är otroligt trött, men jag går ändå inte och lägger mig. Sov dåligt (dåligt och dåligt, jag fick inte min skönhetssömn, boho) och sen for jag ut och sprang... för ett flertal timmar sedan. Det jobbiga med att springa i skogen på kvällstid är INSEKTER. DE ÄR FREAKIN ÖVERALLT! Tittade man in i skogen såg man svärmar av myggor. Fast det är ganska peppande, för om man stannar så blir man uppäten... Fnizz.

 

Nej, jag har inte alls problem med att ta mig i säng. Lovar. Ta mig i säng... ahahaha.


Kommentarer
Postat av: D

Lol på att du bara bloggar på natten F3 mest runt två, fast då äre ju morgon.

Ta dig själv lolol.

2010-08-14 @ 11:33:55
Postat av: chiaki

sv. dramacrazy är.. rätt bra, tycker jag. Inte världens bästa kvalitet på klippen alla gånger, men ändå se-bart XD och det brukar finnas flera klipp att välja bland, så om ett avsnitt är riktigt trögt eller inte funkar är det bara att välja ett avsnitt som är uppladdat på en annan sida.

Dessutom har dom ganska mycket drama där, och det mesta funkar ^^ jag vet inte om det är bättre än andra liknande sidor, för det är dramacrazy jag har vant mej med XD

2010-08-14 @ 14:35:35
URL: http://xchiaki.blogg.se/
Postat av: chiaki

sv. tack :D



jaa jag har sett nåt på mysoju nån gång också ^^

jag tycker själva layouten där är finare :) men annars föredrar jag ändå dramacrazy (:

2010-08-14 @ 15:04:26
URL: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback