Yo folks.

Idag försov jag mig nästan. Hade mamma inte varit hemma hade jag glömt bort att stiga upp och bara legat och chillat.

Aja, for till skolan och åkte sedan vidare till Vännäsbadet. Hade gemensam uppvärming som gick ut på att en fjärdedel av alla som var där faktiskt gjorde något. Pojken snett bakom mig var helt hyper. Det var läskigt. Under uppvärmningen så var det alltså en man (boxercise-mannen för att vara exakt) som stod på en liten scen och visade vad man skulle göra. Så stog det värsta folkmassan (bestående av fyror, femmor och sexor... niorna och åttorna höll sig lite i bakgrunden... sjuorna, ööh) runt honom. I alla fall! Jag började tänka på hur det skulle vara om det var Gackt som stod där och hoppade omkring XD XD Sen tänkte jag att det istället bara var Gackt-kloner i folkmassan 8'D Då började jag skratta...

Sen så skulle vi ha parkour men då fick vi vänta i en timme D8 Sen fick jag ont i huvudet (blandat med mensvärk, bra dag att komma på, menshelvete) så jag kunde inte vara med när det väl var våran tur. Så jag fick lyssna på HÖH-människan i en timme till. Han skrattade typ hela tiden. Ramlade en unge skrattade han, failade folk så skrattade han också. Awesome var han i alla fall.

När vi väl hittat igen Boström som kom i den TREDJE och SISTA bussen så fick vi mat. Kycklingsallad med ost i D8 Den var ganska god i alla fall och tog slut på typ fem sekunder :c Öhh...

Efter lunchen var vi förvirrade och det slutade med att jag och Amanda stötte spjut. Kvinnan TVINGADE mig att kasta. Hon hotade mig med ett spjut och jag trodde att Amanda skulle köra spjutet genom min fot fyra gånger. Det var läskigt att hon satte ner det så nära mig. Vi stötte kula också. Kast hit och kast dit. Kasta baklänges.

Vi tröttnade och gick till sumobrottningen. Där kidnappade vi Amelia och tvingade henne att titta på lite parkour och sen stack vi och körde boxercise. Så. jävla. kul. Jobbigt dock. Först hade vi uppvärmning och den var dryg ("...och se arga ut!" jag och Amelia stod helt ":'''D" hela tiden... D:) . Sen skulle vi sparka och slå lite. Så slogs vi lite till. Vänster, vänster, höger. Jag blev ensam först, men sen så var det en liten unge i brösthöjd som också var ensam. Jag fick inte vara med ungen för att ungen var för kort. Istället skulle jag vara med han som lärde ut (I HATE YOU T__T) men Amanda ville vara med honom istället. Efter att vi slagits en massa på typ... blå saker så skulle man fortfarande vara två och två. Den ena skulle lägga sig på mage och se ut som ett kors (hej, jag suger på att förklara) och sen när han visslade skulle den personen resa sig upp så snabbt som möjligt, fort slå tio slag och sedan kasta sig ner på golvet och vänta tills han visslade igen. Det offret ställde sig bredvid mig och visslade så fort jag landat på golvet bara för att han var elak (eller för att han trodde att jag var kass och fuskade - det gjorde jag inte ens)! Upprepa sjuttioelva gånger... D8 Aja, det slutade med en stafett och den var ganska kul. Jag hamnade med massa småbarn. Typ fyror och femmor XD

Sen glömde jag min munkjacka och gick tillbaka för att kolla efter den, då frågade han som lärde ut: "här har vi en som vill köra ett till pass!" Nej tack. En timmes pass räcker :C Nästan en timme då. Nej, min munkjacka var inte där men en sjua hade tagit den eftersom den var glömd så jag fick igen den när jag gick till de andra. Typ Amelias lillasyster.

Vi gick och gick och gick efter det. När vi slutat så skulle jag hitta till ICA från Vännäsbadet och mitt lokalsinne suger. Jag fick gå femton mil och nu har min tå dött. Den är sned och då fick den en nagelkant i sig. Skyll dig själv, offer.

Sammanfattning:
Roligare än vad jag trodde, drygare än vad jag trodde och hey, jag förväntade mig inte att mina tånaglar skulle vara så långa D8 Nu har min rygg dött också. Haha, det var det värt! Boxercise är kul i alla fall, även om låtarna de spelade inte passade sig för småbarn eftersom de innehöll "knulla". Kom igeeeen! Hitta bra musik :C Öbö.

Kommentarer
Postat av: chiaki

sv. hahaha XD ja känner igen dendär känslan ehee... xD

2009-09-10 @ 21:15:23
URL: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback