Tur att jag har en snäll bror.

Bilden suger, men ljuset var fail och jag orkade inte tända en lampa så.

 

Det är tur att jag har en sådan snäll bror som bäddar sängen åt mig. Speciellt när han lägger täcket och kudden på överkastet istället för tvärtom. Men vadå, är det inte så man ska göra?

 

Och ja, jag har internet! Jag och Robin har mer eller mindre klättrat på väggarna sen vi blev av med internet. Först så gick jag och lade mig i sängen. Då kastade Robin massa kuddar och allt på mig innan han satte sig och spelade harpan vid min dator. Efter en stund sade Robin att jag skulle ha internet om pappa inte kopplat fel, så vi gick och skulle koppla rätt men det fungerade inte. Då blev vi bittra och såg på the Simpsons. Jag roade mig sedan med att skriva en och en halv sida om en seriemördare innan jag gick ner och satt och balanserade på Robins gröna boll. Det är underhållning. När jag duschade sprang typ Robin omkring och studsade med bollen också... xD

 

När mamma och pappa väl kom hem började jag och Robin applådera. Notera att de inte ens var inne och kunde höra det.


Kommentarer
Postat av: D

Ni två är som Nigahiga och Sean. GRÖN BOLL, GRÖN BOLL!

2009-09-06 @ 15:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback