Tio sanningar

Jag har tråkigt.

Tio sanningar om mig själv:


1. Jag får dåligt samvete om jag äter godis före middag och före klockan 18.00.

2. Jag pluggar aldrig när jag borde.

3. Jag borde egentligen plugga nu, men jag äter choklad (brejk för att vara exakt, men den tog slut nyss) och har dåligt samvete istället.

4. Jag är dålig på att kliva upp. Imorse vaknade jag åtta och klev upp halv ett.

5. Jag har lätt för att tröttna på saker (oftast musikrelaterat).

6. Jag tycker att det är lite jobbigt att vistas i en stökig miljö om det inte råkar vara mitt eget rum. Det är en helt annan sak.

7. Jag bäddar antingen sängen varje dag - eller på onsdagar, fredagar och söndagar.

8. Jag tror på Gacktismen.

9. Jag längtar tills vi börjar bygga om övervåningen.

10. Jag längtar inte till att Robin flyttar in som min granne i och med att det byggs om uppe.

Kommentarer
Postat av: D

Nu har jag något jag möjligtvis kan göra (förutom rollspel ofc).

LÄNGE LEVE GACKTISMEN!

2009-09-28 @ 17:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback