Redovisning

Åh. Det var så pinsamt och så jobbigt och åhh. Trodde att jag skulle dö före redovisningen, under redovisningen och efter också. Okej, jag överdriver. Det gick rätt bra. Jag sade inte fel något och lyckades halvera allt jag egentligen skulle säga. Berättade bara det jag kände för att berätta och lade till lite på vissa ställen. Jag fumlade inte med papper och jag tittade inte bara ner i papperna. Ärligt talat så vet jag inte ens vat jag tittade på. Tittade jag på de som satt där? Ingen aning. Jag har inget minne av något alls.

Jag lever i alla fall. Fick förmodligen godkänt på redovisningen, MVG på konsthistorian (ett fel) och minst godkänt på fysiken. Minst.

Imorse tänkte jag:
"Åh, ikväll är det idol. Det ska jag se. Det får jag se. Det förtjänar jag att se - om jag överlever den här dagen."

Ikväll ska jag se på idol.

Berättade för Kristina att hon förstörde min dag när hon var hemma i onsdags. Jag berättade att enda meningen med skolan var att ha syslöjd. Då sade hon att hon skulle hälsa hennes unge att han får ta och vara frisk på alla onsdagar. Det tycker jag låter bra.

Nu är det bara matteläxa och engelskaprov kvar den här veckan. Historiaprov nästa vecka och uh... matteprov vecka fyrtioett. Har typ fixat praoplats för vecka 42-43 också, om jag får praoa på biblioteket XD Det är okej för dem i alla fall. Ska se vad mamma säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback