Nu ska jag fangirla...

...mig själv.

Först hade vi svenska och då sade Marianne att hon inte hade förstått att jag hatat att redovisa om ingen hade sagt det. Hon sade att det inte alls syntes. Då blev jag glaaad~~ För det var jättemånga som fått kritik för att de pratade snabbt och verkade nervösa. ÅHÅHÅH.

Sen hade vi engelska. Då sade Bosis: "man måste sitta i minst en halvtimme". Jag var klar efter en kvart och då fick jag gå, för han älskar mig. Sedan berättade Jennifer att Bosis använt mitt prov som facit. DAMN YOU :C Aww, han är gullig.

Okej, jag fangirlade Bosis också. Mina chanser för att få bättre betyg i engelska har ökat... xD Fast chansen att jag får MVG i svenska har sjunkit en hel del, hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback