Möblera

Idag ska jag möblera om igen. Passar på när Gacchan är och plockar lingon, mamma jobbar och pappa och Robin snart åker till Umeå och blir borta ett par timmar. Jag möblerar helst om när jag är ensam hemma, eftersom annars tittar folk kanske konstigt på mig. I alla fall så ska jag rita i paint hur mitt rum ser ut nu och hur det ska se ut.

Det översta är alltså som det ser ut nu.

 

Ljusblått - skrivbord

Mörkgrått - säng

Ljusbrun - liten hylla

Mörkbrun - stor hylla (går inte att flytta förutom lite i sidled pga snedtak).

 

 

Anledningen till varför jag möblerar om är inte att jag inte trivs som det är. Det är bara det att det måste vara minst tjugo centimeter eller så mellan elementet och skrivbordet. Just nu är det en centimeter. Jag har ingen möjlighet att flytta min hylla nitton centimeter. Då går inte dörren att öppna helt.

 

Mitt internet dog två gånger medan jag skrev det här, lawl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback