Lycksele

Nu när jag kommit tillbaka från Lycksele så kan jag göra en lista över vad jag har upptäckt i helgen:

- Kebabpizza är inte den godaste pizzan.

- Lyckseles marknad är liten.

- Jag och Gacchan tänker ruskigt lika ibland.

- Barnhemmet är en bra komedi.

- Luftmadrasser är inte trevliga.

- Det är inte roligt att ligga och hosta oavbrutet en hel natt.

- Barn är läskiga.

- Det är inte roligt att åka buss när det är med en bebis (med Svampbob-ballong) som skriker/gråter oavbrutet (i alla fall i fem minuter - det räckte).

- Jag har långa ben och det suger när man ska åka buss.

- Det är höst.

- Katter som är könsmogna är inte trevliga.

- Ru är min nya bästa vän.

- Jag har alltid minst ett rivsår efter att jag besökt Gacchan. Automatiskt. Jag har två nu.

- Att det är höst ute innebär också att det är kallt ute.

- Jag hittar inte i Lycksele.

- Det finns fler människor i Lycksele än det finns i Brån.

- Det är större chans att man träffar någon man känner (om man bor där) i Lycksele än vad det är här.

- Det är roligt att klappa gosedjurskuddar.

- GACKT är snygg.

- GACKTs läppar kanske inte innehåller botox (båttocks!).

- Det är ganska trevligt att åka buss.

- Man kan faktiskt köpa saker när man är på marknad.

- Det finns fler än jag som går klädda helt i svart.

- Det är läskigt att träffa folk man inte känner, men som man ändå vet exakt vilka de är.

- Jag dräller mina saker överallt. Det är ett under att jag har med mig allt hem. Eller... har jag det?

- Min mobils batteritid är inte sämst - det finns sämre.

- Ljudet av en tamagotchi blir psykande efter en stund.

- Föräldrakontroll borde förbjudas.

- Jag äger på att äta med pinnar.

- Det är skickligt att ha sönder ett halsband samma dag som man köpte det. Jag lagade det dock med mina superkrafter.

- Trevliga busschaufförer är nice.

- Det är ganska mobbat att umgås med någon genom att sitta i varsitt rum, i samma lägenhet, och prata med varandra via msn.

- Min pappa är snäll. Han har typ fixat mitt internet.

- Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Jag har fått min Klick! nu.

Ave Caesar.

Kommentarer
Postat av: D

Hahaha, många upptäckter!



Ave moi.

2009-09-27 @ 22:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback