Kyo.

[23:15:16] Gakkun says:
*skutta till Stry* Mat 8D
[23:16:28] Gakkun says:
Stry: Inte hungrig.
Kyo: Men man måste äta om man vill bli stor och stark!
Stry: Jag är redan stor och stark.
[23:16:47] Gakkun says:
Kyo: Näää! Gackt är större än dig!
[23:17:23] Gakkun says:
Stry: Jaa...
Kyo: Det är för att han äter mycket spenat! Gå och ät spenat nu, kom igen!
[23:18:27] Gakkun says:
Stry: Jag är allergisk mot spenat.
Kyo: Då blir du aldrig stor och stark! Då krymper du!
[23:19:20] Gakkun says:
Stry: Jag vill krympa.
Kyo: Men då når ju inte du upp till spriten högst upp på hyllorna inne på systembolaget!

Gacchan är bortredigerad. Pwned. Kyo fortsatte... i evigheter.

Kommentarer
Postat av: D

Stackars mig.

Kyo ftw!

2009-09-28 @ 08:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback