Jag sover egentligen

Min drog atm - GACKT - Kimi Ga Matte Iru Kara (jag drogar även att knäcka min nacke - ytterst underhållande, fast nu har jag knäckt den så nu kan jag inte göra det på en stund :c)
Totally awesome, speciellt den akustiska versionen (som är den enda versionen jag hört av låten). Videon på youtube där You, Gackt och Chacha sitter med varsin gitarr och spelar är awesome. Med Ju-Ken som spelar cello (han är het :c) och Ryu som är lol med sitt hår.

Dock var det inte det jag skulle skriva om. Imorgon har vi någon idrottsdag där man får välja mellan femton olika alternativ. Jag har inte kollat upp vad jag vill ha än, men jag får väl hänga med några andra i klassen i brist på något bättre att göra. Alternativen som jag kommer ihåg nu är bergsklättring, sumobrottning, skateboard, parkour, skytte, orientering, sportfiske (något med fiske iaf), friidrott... ja, typ det. Mitt minne är inte direkt det bästa, heh. Man ska typ ha med sig mellanmål och sånt också. Äpple? MASSA ÄPPLEN? Idag har jag ätit två äpplen, vindruvor och en banan. Jag tycker om frukt. Mamma åt popcorn och jag åt äpple och banan. Sen drack hon coca cola också. Dålig förebild. Å andra sidan stiger hon upp tjugo över fyra för att hinna träna innan hon far till jobbet... G33k.

Jag känner mig osocial som inte smsar, även om det inte ens gått en halv dag än... Jag tycker att någon kan skänka mig 1333 kr. Då kan jag betala av en skuld på 1033 kr (inte mitt fel att Arnold var jävligt dyr) och sen kan jag fylla på min mobil.

Aja, lär väl återkomma imorgon typ... kvart i fyra. Brukar vara hemma tjugo i fyra eller så när det är sena bussen (den åker typ tjugofem över från skolan så, ja) och jag är seg. Tidiga bussen pwnar. Då är man hemma före halv och man behöver inte ens gå. Bussen stannar utanför mitt hus. Det har dock börjat störa mig. JAG VILL GÅ, FÖR BÖVELN.

Mammas idol är någon åttaårig unge som inte svär och rymde hemifrån för att han inte fick ha sina bacon. Det är själva... grunden i alla fall.

Kommentarer
Postat av: D

2009-09-10 @ 15:27:49
Postat av: D

Hahahah, fin idol (Y)

Jag känner mig också osocial, men snart... SNART!! Och btw, när jag vaknade imorse så kollade jag mobilen det första jag gjorde (as always), men jag hade inget sms att svara på :( Det värsta är att vi (?) måste stå ut en dag till.

2009-09-10 @ 15:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback