Headache

Imorse hade jag huvudvärk och... då gick jag och lade mig och sov lite. Sen steg jag upp och då gjorde det inte så ont, så jag tänkte att jag säkert skulle överleva utan att ta något (i stil med alvedon). Icket.

Det kom tillbaka och det slutade med att jag gick till skolsköterskan, Mia, Kristina, personalrummet, rektorn, Kent... och receptionisten. Dock var varken skolsköterskan eller receptionisten där. Men jag gick dit i alla fall. INGEN hade något. Mia hade något som gått ut i april och det fick man tydligen inte äta (vid det laget orkade jag inte bry mig ifall jag skulle falla död ner). Kristina hade något som hon inte fick ge mig för nä, det gick ju inte. Cpoffer. Hade jag klagat lite till hade jag fått åka hem dock, men jag ville inte åka hem. Jag försöker motbevisa min mamma. Jag är frisk, jag lovar.

Jag har fått min alvedon nu, ifall ni undrar. Jag är mänsklig nu. Eller... om en halvtimme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback