Glad.

 

Idag har jag utökat min samling med GACKT-låtar med typ... massa album som jag måste gå igenom nu. Jag har en akustisk version av Vanilla. DET lär bli intressant! Först måste jag bara hitta den, vilket lär ta ett tag. Men jag har hela dagen på mig! För jag har internet. Inte för att jag behöver internet till att gå igenom och fixa till album, men ändå.

 

Mitt internet har fungerat i snart fyra och en halv timme. Det verkar som om datorn äntligen ha förstått att jag faktiskt vill sitta vid internet och så. Nätverksblablabla behövde kanske bara uppdateras. Jag är glad. Pappa är glad för att jag är glad, och så vidare. Just nu är jag ensam hemma och frågan är om Robin någonsin ens kommer hem. Jag har kommit halvvägs med min bäddning av sängen och jag började vid elva. Brabra.


Kommentarer
Postat av: puxxi

Aukustiska Vanilla är jättebra :D Jag har den^^<3

2009-09-07 @ 22:34:26
URL: http://strawberryfuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback