Fysik

Jag har ett fysikprov på tre kapitel på tisdag. Då kan man ju tänka att jag har fredag till måndag på mig att plugga. Jovisst. Det är ju bara det att jag kommer tillbringa hela helgen i Lycksele och jag kommer knappast ha något tillfälle att plugga fysik då. I och för sig är jag ledig på måndag, så det kanske blir en hel del dagen före-plugg (as usual).

Jag måste få... godkänt, ja. Skulle gärna vilja höja mig i NO-ämnena... men jag vet inte hur det blir med det. Jag är inte direkt tillräckligt engagerad.

Jag har större chans att höja mig i SO-ämnena än i NO ._. För i SO är det ju geografi, historia och typ... samhällskunskap. Jag är bra på geografi (demografi är jag bara halvbra på), historia är jag hyfsad på och samhällskunskap har vi inte hållit på med så mycket.

Whatever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback