FREITAG!

Meningen med att ha en sidopanel.

Jag är helt slut. Mitt huvud har exploderat (musiklektioner med hela min klass är inte nådiga) och sen har allt bara varit drygt. På orienteringen skakade jag hand med Johan (våran lärare, hade inte hälsat på honom än så) och sen så var kontrollen jag skulle ta (dvs 1-9) mitt ute i allt blött och jävligt. Mina skor blev blöta. Den ena blev helt genomblöt medan den andra bara blev lite blöt. När jag sprang tillbaka till krysset (länge leve stjärnorientering, host) så sade Johan "man måste offra sig för idrotten :D". Han är ganska rolig dock.

 

 

Lunchen var det enda som ägde :c Oh nom nom nom. Pyttipanna. Morötterna var dock inte speciellt goda.

 

Öhhh... aa...

 

DET ÄR HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELG.

Tack oh du store GACKT för det.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback